  • Data: 2006-09-18 15:19:09
    Temat: Re: dług
    Od: "Arapaho" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i widzisz, jak ładnie bajeczki opowiadać.

    Zarzucasz mi problemy z językiem polskim, a sam poprawnie zdania nie
    potrafisz sklecić..... Mało tego, nie potrafisz zapamiętać, na co
    odpowiadałeś jeszcze 5 postów wstecz.....

    > Jakoś nie przypominam sobie odnoszenia do handlu BTE.

    Wystarczy się cofnąć dokładnie 5 postów wyżej

    > To ty tak twierdzisz... Cóż, wolny kraj.

    Dalej tak twierdzę, tym bardziej, że z braku argumentów, zaczynasz się
    czepiać literówek, czy drobnych błędów.