  • Data: 2006-09-18 13:12:19
    Temat: Re: dług
    Od: "Arapaho" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to Ci niezłych bajek naopowiadali na tych szkoleniach ;)

    Tak, szczególnie, że szkolenia prowadzą między innymi prawnicy i opowiadają
    nam bajki wyssane z palca.....

    Ciekawe. sześć lat pracy, średnio docieram do 5 -8 klientów dziennie, to
    daje ok. 100 klientów miesięcznie, 1200 rocznie, czyli przez sześć lat
    miałem do czynienia z ok 5000 osób (w dużym zaniżeniu, bo przecież
    codziennie nie pracuje). Czy nie wydaje Ci się dziwne, że jeszcze nikt nie
    złożył doniesienia na mnie, że ujawniam tajemnicę bankową? Jeśli byłoby
    prawdą, to o czym piszesz, już dawno bym siedział (w Twoim mniemaniu) a Bank
    miałby kilkaset spraw o złamanie tajemnicy bankowej. Bo w końcu z czystego
    rachunku prawdopodobieństwa powinienem się naciąć na takiego jak Ty, który
    by mnie pozwał....