  • Data: 2022-09-17 08:28:00
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po prostu uważam, że da się protestować sensownie. Najlepszym momentem
    > jest dzień wyborów.

    Póki co obowiązuje konstytucja i ustawa o zgromadzeniach publicznych a
    nie twoje zdanie.

    Ale jak pisałem to że broniłbyś "zatrudnionych w SB" przed
    odpowiedzialnością zbiorową, a jednocześnie taką odpowiedzialność
    stosował wobec korzystających z konstytucyjnego prawa do zgromadzeń
    wiele mówi o tobie. Urodziłeś się jakieś 50 lat za późno. Wtedy był
    porządek, dziennikarze podawali tylko sprawdzone przez organy informacje
    a za spontaniczne zgromadzenia była pała w łeb. Jak ktoś libił to nawet
    mógł sobie legimkę ormowca i zamieniać poglądy w czyny.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!