  • Data: 2022-09-17 12:07:28
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > JA wierzę w spontaniczne spotkania, ale to musi z czegoś wynikać.
    > Przykładowo, jeśli by postanowiono ogłosić treść kontrowersyjnej ustawy
    > na rynku miasta, to uwierzę w to, że przeciwnicy mogą się tam
    > spontanicznie zejść. Ale jak nie ma jakiegoś wydarzenia mogącego
    > spowodować ową spontaniczność, no to ktoś musi miejsce i godzinę wskazać.

    Czyli organizatorem tego spotkania jest ten, kto postanowił ogłosić
    treść kontrowersyjnej ustawy na rynku miasta.
    Czyli zero spontaniczności.
    Przecież musiał gdzieś publicznie wskazać, że tam, że tego dnia, że o
    tej godzinie będzie ogłaszał.
    Czyli przeciwnicy nie zeszli się tam spontanicznie.
    Czyli znasz organizatora, którego powinieneś ścigać.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr