  • Data: 2022-09-02 18:34:53
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obawiam się, że nie rozumiem o co Ci może chodzić w kontekście naszej
    > dyskusji.

    Dziwne bo to twój pomysł.

    > To w czym w ogóle jest problem?

    W tym, że walczysz z oszołomami podpalającymi samochody somsiadów. A że
    ich nie ma to sobie ich projektujesz na zupełnie legalne i pokojowe
    zgromadzenia publiczne. To się zasadniczo leczy.

    > Rozważamy, kto ma niewypłacić odszkodowania za niespowodowane szkody?

    Ty rozważasz jakieś dziwne rozwiązania, że ten co stoi obok
    popełniającego szkodę:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!