  • Data: 2022-09-02 19:12:11
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    003003_VI_ACa_000231_2014_Uz_2014-11-27_002

    > To był pozew o odszkodowanie za niewłaściwe zachowanie kierowcy i sąd
    > ustalił, ze kierowca postąpił właściwie. Po za tym w tym miejscu nie ma
    > szkody w kwocie 100.000 zł, tylko pobity sobie ustalił takie
    > odszkodowanie.

    Dobra - dajesz wyrok gdzie zasądzono odszkodowanie od przewoźnika za sam
    fakt że ktoś dostał wpierdol w jego pojeździe:P

    > Trzeba y znaleźć jakiś wyrok za zniszczenie bagażu
    > przykładowo, albo odszkodowanie za leczenie, gdzie wiadomo, skąd kwota
    > roszczenia wynika.

    Nie trzeba, tylko skoro ty tak twierdzisz to ty potrzebujesz znaleźć:P

    Ale to twoja teoria, że "organizator" odpowiada za czyny zabronione
    innych. Więc jesli tak jest to poproszę o podstawę prawną. Z tymi
    tramwajami to ci trochę nie poszło.

    > Ja zaproponowałem taką zmianę ustawy, gdzie jak zgromadzenie jest
    > "spontaniczne", to uczestnicy odpowiadają solidarnie za spowodowane
    > szkody. Ty z tego zrobiłeś coś innego i dlatego Ci wychodzą głupoty.

    Zrobiłem dokładnie to samo. I wychodzą dokładnie te same głupoty.

    > Czego?

    Że polska to każdy z polaków:P

    --
    Shrek