  • Data: 2022-09-01 01:46:12
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-08-31, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Tu się z Tobą zgadzam. Trzeba kategorycznie tępić czyny na samym
    > początku, a nie pozwalać w imię poprawności politycznej i wolności,
    > pozwalać na hucpę i dopiero, jak rzecz wymyka się spod kontroli, to
    > wówczas reagować.

    Tyle, że to zasadniczo ma niewiele wspólnego z meritum sprawy. To, że
    jakieś poglądy mogą się stopniowo z różnych przyczyn zradykalizować, nie
    oznacza, że ci którzy je mają są jacyś do cna źli. Nie oznacza to też,
    że nie należy różnych poglądów "tępić". To są pewne zjawiska społeczne
    nie przesądzające o czyjejś osobniczej winie.

    --
    Marcin