  • Data: 2013-03-30 00:28:06
    Temat: Re: dekapitacja we śnie, śledztwo w realu
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-29 21:58, Budzik pisze:

    > Andrzeju, czy każda Twoja dyskusja musi się konczyć na poziomie bruku?
    > Tak, wiem to jego wina, ale tak ogólnie?
    >
    > Ad meritum - Kviat twierdzi, że publikacja nie jest zakazana o ile nie ma
    > narzucania.

    Prawie. Nie "o ile nie ma narzucania". Publikacja nie jest zakazana w
    ogóle. Dopiero narzucanie jest zakazane.

    Spójrz na to inaczej. Wydawca drukuje komiks pornograficzny. Na tym
    etapie, jeszcze nie wiadomo czy będzie (ten komiks) wciskany (narzucany)
    komuś czy nie.

    Więc można sobie drukować i publikować do woli. Ale nie wolno go komuś
    wciskać na siłę.

    > Andrzej twierdzi że jest zakaz, któy jest uchylony, jeżeli nie ma
    > narzucania.

    A skąd ma wiedzieć _PRZED_ publikacją czy będzie narzucanie czy nie?

    Krótko mówiąc, czy wydawcy nie wolno wydrukować czasopisma
    pornograficznego, tylko dlatego, że hipotetycznie jakaś pani kioskarka
    może go przykleić do szyby?

    > Przytoczcie odpowiednie zapisy ustaw i macie problem z głowy.

    Już było.

    Pozdrawiam
    Piotr