  • Data: 2013-03-30 14:27:28
    Temat: Re: dekapitacja we śnie, śledztwo w realu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.03.2013 08:40, Budzik pisze:

    > Mnie nie musisz przekonywać, mnie się Twoje tłumaczenie wydaje
    > sensowniejsze aczkolwiek generalnie gadacie o tym samym kłócąc się o
    > przyjętą nomenklaturę.

    On po prostu nie zrozumiał, że "istnieje zakaz" oznacza że istnieją
    przypadki, kiedy to coś jest zakazane, a nie że w każdym przypadku coś
    jest zakazane i teraz wstydzi się przyznać do wpadki.

    Swoją szosą ja "spaliłem" pytanie o broń palną... Powinno brzmieć "czy
    istnieje zakaz posiadania broni palnej" ;)

    Wg jego "logiki" - nie istnieje, bo spełniając odpowiednie warunki można
    broń posiadać. Ba! Nawet bez żadnego pozwolenia czy rejestracji...

    W pewnych okolicznościach można też posiadać, podawać i sprzedawać takie
    rzeczy jak morfina. Taka amfetamina z polskiego spisu leków została
    wykreślona, ale w USA na receptę można niekiedy legalnie dostać. W UK w
    określonych okolicznościach legalnie podaje się heroinę (pod nazwą
    handlową Diagesil).

    Czyli wg tej samej "logiki" nie ma zakazu handlu morfiną a w USA nie ma
    zakazu handlu amfetaminą, a w UK - heroiną ;->