  • Data: 2005-06-13 16:48:58
    Temat: Re: darmowe szablony
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pytacz" <h...@p...onet.pl.usun.to> napisał w wiadomości
    news:d8k6e1$eh$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam mam jeden dylemat.
    >
    > Otoz przemierzalem Siec w dluz i w szerze w poszukiwaniu ladnych,
    > funkcjonalnych i co najwazniejsze - darmowcyh szablonow stron WWW. Dzieki
    > temu posiadam naprawde spora kolekcje szablonow wygladajacych nie mal jak
    > te
    > z Template Monster.
    >
    > I teraz odnosnie tego mam pytanie, chcialbym udostepnic je na moim
    > serwerze
    > FTP. Jednakze chcialbym pobierac za dostep do niego niewysokie oplate
    > ktore
    > pomoglby mi utrzymac serwer. Czy to jest legalne?

    darmowe nie znaczy na licencji GPL/LGPL, zobacz co autor napisal, jezeli
    zakazal sprzedazy to nie mozesz,
    bo pobieranie w tym przypadku $ za dostep do ftp bylo by czerpaniem
    posrednio zyskow z szablonow..

    To tak jakbys wyprodukowal gadu w srodowisku programistycznym ktorego
    licencja pozwala na
    wykorzystanie niekomercyjne i pobieral oplaty za reklamy w nim wyswietlane.
    Nie jest to zarobek bezposredni ale posredni
    i tez ma znaczenie. (kiedys z ciekawosci zapytalem w Borland)

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."