  • Data: 2005-06-13 14:44:41
    Temat: darmowe szablony
    Od: "pytacz" <h...@p...onet.pl.usun.to> szukaj wiadomości tego autora

    Witam mam jeden dylemat.

    Otoz przemierzalem Siec w dluz i w szerze w poszukiwaniu ladnych,
    funkcjonalnych i co najwazniejsze - darmowcyh szablonow stron WWW. Dzieki
    temu posiadam naprawde spora kolekcje szablonow wygladajacych nie mal jak te
    z Template Monster.

    I teraz odnosnie tego mam pytanie, chcialbym udostepnic je na moim serwerze
    FTP. Jednakze chcialbym pobierac za dostep do niego niewysokie oplate ktore
    pomoglby mi utrzymac serwer. Czy to jest legalne?

    Oczywiscie na stronie na ktorej bylyby informacje o sms-ie ktory nalezy
    wyslac, napisalbym, ze wszystkie szablony mozna znalezc za darmo w
    Internecie.

    Uzytkownik po prostu placi za szybszy dostep, szablony posegregowane i
    podzielone w odpowiednie kategorie. Czy to jest legalne, czy moge rozpoczac
    takiego typu sprzedaz?

    --
    Pozdrowienia, pytacz