  • Data: 2005-06-13 17:50:14
    Temat: Re: darmowe szablony
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    "pytacz" <h...@p...onet.pl.usun.to> writes:

    > Witam mam jeden dylemat.
    >
    > Otoz przemierzalem Siec w dluz i w szerze w poszukiwaniu ladnych,
    > funkcjonalnych i co najwazniejsze - darmowcyh szablonow stron
    > WWW. Dzieki temu posiadam naprawde spora kolekcje szablonow
    > wygladajacych nie mal jak te z Template Monster.
    >
    > I teraz odnosnie tego mam pytanie, chcialbym udostepnic je na moim
    > serwerze FTP. Jednakze chcialbym pobierac za dostep do niego
    > niewysokie oplate ktore pomoglby mi utrzymac serwer. Czy to jest
    > legalne?

    Moim zdaniem to zależy od licencji, na której te szablony zostały
    Tobie udostępnione. Jeśli to GPL, to ZTCP można pobierać opłaty,
    ale musisz się liczyć z tym, że osoba, która taki szablon od Ciebie
    dostanie (pobierze z FTP), będzie mieć prawo do udostępnienia go
    innym (odpłatnie albo za darmo).

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl