  • Data: 2002-09-06 12:47:27
    Temat: Re: dane osobowe w firmie a sprawa osobista
    Od: "Przemek Muszynski" <S...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .

    > Teoretycznie tak, bo ma uprawnienie do wgladu w dane osobowe klientow, a
    > kolezanka, procz tego, ze jest pracownikiem, jest rowniez klientem firmy.

    Ale to jest naduzycie wladzy (mozliwosci) dla osiagniecia prywatnych celow.
    Nie wiem tylko, jak udowodnic przed policja fakt, ze facet zajrzal sobie w
    te dane bez pozwolenia a nie dowiedzial sie o tym np. od jakiejs innej
    kolezanki (to, ze np. potrzebowal ich do celow sluzbowych nie jest
    wylumaczeniem bo po zakonczeniu pracy powinien zapomniec, ze w ogole
    cokolwiek widzial).