  • Data: 2004-09-28 18:42:00
    Temat: Re: dane osobowe - handel
    Od: "gear" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "> mAnDeLbRoT <" <mandelbrot@t_l_e_n.p_l> napisał w wiadomości
    news:cjb9eu$i87$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Kto administrując zbiorem danych lub będąc obowiązany do ochrony danych
    > osobowych udostępnia je lub umożliwia dostęp do nich osobom
    nieupoważnionym,
    > podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do

    Mam pytanie dotyczących numeru IP komputera, z którego zostaje dokonana
    łączność z internetem i maila.
    Czy numer IP i mail są danymi osobowymi? Czy można upublicznić numer IP na
    forum, na którym ktoś utrudnia życie innym? Numer IP jest numerem komputera,
    z którego się łączymy i w dodatku nie musi być to nasz komputer (kafejka,
    kolega), wydaję się mi się, że IP nie podlega ochronie. Oczywiście nie mam
    pewności dlatego chciałem się upewnić.

    pzdr
    gear