  • Data: 2004-02-18 16:37:00
    Temat: Re: czyzbys byl jednym z tajniakow UB-kow ? :P
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > szkoda ze nie widzisz bo o ile moje dzialanie jest zgodne z prawem ( umowa )
    > o tyle PGNiG zlamali prawo. Czy nalezy poinformowac prokurature o
    > przestepstwie Polskiego Gornictwa Naftowego i Gazownictwa ? Przeciez jak na
    > dloni oni zlamali ustawe o ochronie danych osobowych, a jesli nie oni to maja
    > obowiazek wskazac kto im te informacje przekazal.

    Nie sądzę, aby PGNiG złamało prawo. Ponieważ jesteś stroną umowy, ponadto
    jeszcze zalegającą z opłatami, firma może przetwarzać Twoje dane również bez
    Twojej zgody. Rzeczywiście powstaje pytanie kto im te dane udostępnił? Może
    zebrali je we własnym zakresie (detektyw) - a to karalnie nie jest.

    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl