  • Data: 2004-02-18 19:59:34
    Temat: sprawa bez precedensu w Polsce
    Od: "Mak" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie sądzę, aby PGNiG złamało prawo. Ponieważ jesteś stroną umowy,
    ponadto
    > jeszcze zalegającą z opłatami, firma może przetwarzać Twoje dane również
    bez
    > Twojej zgody. Rzeczywiście powstaje pytanie kto im te dane udostępnił? Może
    > zebrali je we własnym zakresie (detektyw) - a to karalnie nie jest.

    [...]

    wedlug mnie isnieje uzasadnione podejrzenie ze jakas instytucja ( pytanie
    ktora i skad posiadala me dane ) przekazala w sposob nielegalny wbrew ustawie
    o ochronie danych osobowych tajne bylo nie bylo dane do PGNiG.
    Zastanawiam sie wiec nad powiadomieniem prokuratury o domniemaniu popelnienia
    przestepstwa przez PGNiG lub przez firme ktora dane nielegalnie przekazala.
    Pytanie tylko czy PGNiG ma obowiazek ujawnienia zrodel swoich infoprmacji ?

    Nalegam w tej sprawie i nie ustapie bo jest to sprawa bez precedensu w Polsce
    ktora tylko potwierdza tezy snute juz w polskim usenecie ze istnieje jakies
    podziemie tajniakow robiacych tego typu rzeczy. Dodam ze "detektyw" lub donos
    nie wchodzi w gre. Nie w tym przypadku. Ja sie zawsze za siebie "ogladam".

    Zapytam inaczej czy istnieje instytucja ktorza chroni obywateli przed
    powyzszym ? Gdzie mozna dochodzic swoich praw ? Jak zmusis PGNiG do
    ujawnienia swych informacji ? Ta afera ma glebokie korzenie i sadze ze
    trafilwem na kolejna afere porownywalna do sprawy FOZZ czy Rywin Gate.

    kolegow dziennikarzy chcacych przyjrzec sie blizej w/w sprawie prosze o
    kontakt juz bezposredni na priv.