    From: "PAweł" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy w czasowym meldunku jest jakić haczyk?
    Date: Tue, 9 Aug 2005 11:47:05 +0200

    Użytkownik "roxy" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:dd9min$7er$1@inews.gazeta.pl...

    > była
    >
    > Ja znam przynajmniej jednego prawnika - Janusz M.
    > Facet jest bardzo kompetentny w prawie podatkowym, gospodarczym,
    > ubezpieczeniowym...
    > Też "lewus" ???

    Nie wiem, nigdzie zreszta nie wykluczałem mozliwości, ze wśród
    odpowiadających na tym forum moze zaplątać się jakiś prawnik.

    Niemniej wg mnie fakt, ze na tym forum wystepuje bez żadnych kwalifikacji
    prawniczych chyba aż kilkanaście osób jako moderatorzy udzielajacy
    odpowiedzi na pytania dot. zagadnień prawnych (bo tak wynikało ze
    wspomnianej, usuniętej dyskusji) stawia wiarygodność tego forum pod dużym
    znakiem zapytania, bo, co gorsze, nie ostrzega ono wyrażnie korzystających z
    tam zamieszczanych rad, że moderatorzy odpowiadający na pytania to nie
    prawnicy i opierają się na swoim prywatnym wyobrażeniu o zasadach prawa (jak
    sobie mały Kazio wyobraża, ze byc powinno;) wynikajacych np. wyłącznie z
    faktu bycia aż dwukrotnie zoną prawnika (autentyk, mający miejsce np. w
    dziale poświęconym mieszkaniom i nieruchomościom) ;)