    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy to kradziez internetu??
    Date: Sat, 1 Nov 2008 21:11:45 +0100
    <geffud$pfb$2@inews.gazeta.pl> <gefgn5$p8s$1@news.dialog.net.pl>
    <gefkhd$pfb$4@inews.gazeta.pl> <gefll6$t8e$1@news.dialog.net.pl>
    <gefntq$pfb$5@inews.gazeta.pl> <gefp12$hf$1@news.dialog.net.pl>
    <gefq60$pfb$6@inews.gazeta.pl> <gefqj8$209$1@news.dialog.net.pl>
    <geftqf$pfb$9@inews.gazeta.pl> <gefv1f$5v2$2@news.dialog.net.pl>
    <gefvg7$pfb$13@inews.gazeta.pl> <gefvoa$6ku$1@news.dialog.net.pl>
    <geg0jo$pfb$16@inews.gazeta.pl> <geg111$7od$1@news.dialog.net.pl>
    <geg2ct$pfb$20@inews.gazeta.pl> <geg3id$vq6$1@node2.news.atman.pl>
    <geg4ep$b03$1@news.dialog.net.pl> <geg6jj$cf$1@node2.news.atman.pl>
    <geh2mu$ab5$2@inews.gazeta.pl> <gehel4$3m4$1@news.dialog.net.pl>
    <gehf9j$q9f$1@news.onet.pl> <gehbob$k72$1@node1.news.atman.pl>
    <gei3p8$d2r$1@inews.gazeta.pl> <gei655$kqc$1@news.dialog.net.pl>
    <gei959$d2r$2@inews.gazeta.pl> <gei9cd$d2r$3@inews.gazeta.pl>
    <gei9tg$ns0$2@news.dialog.net.pl> <geic7g$d2r$4@inews.gazeta.pl>

    W wiadomości news:geic7g$d2r$4@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Przeczytaj jeszcze raz. Weź oddech. Może zrozumiesz.
    Coś się tak rozpisał, chłystku?

    > Z wycieraczki to my zdejmujemy, do celi to My wsadzamy.
    Nie bandziorze. Takim jak ty to emerytury obniżają.

    > Nie raz miałem do czynienia z takim cwaniaczkiem jak Ty. Wielcy byli. Gęba
    > im się nie zamykała. Jak im pod celą kanalizację wyczyścili to wszystko i
    > wszystkich sprzedawali byleby tylko ich wyciągnąć.
    > Teraz mogę się z Tobą przekomarzać i podpuszczać Cię bo już mi zaczyna to
    > być obojętne. Wkrótce odchodzę na emeryturę i takimi jak Ty młodsi się
    > zajmą.
    Po co opisujesz jaką szmatą jesteś?

    > Możesz mi wierzyć na słowo, że chętnie się wykazują.
    > Twoje tricki aby się ukryć w necie są co najmniej śmieszne. Jeszcze żaden
    > administrator dostając nakaz nie odmówił ujawnienia danych usera.
    > Anonimowy to jesteś dla cywili (pisałem Ci wcześniej ale nie zrozumiałeś)
    > choć i tego nie byłbym taki pewien.
    > To tylko kwestia powodów.
    Jesteś chyba mądry inaczej. Nakaz to dostaniesz jak będzie uzasadnione
    podejrzenie przestępstwa, postępowanie przygotowawcze, a nie bo byle łajza
    chce prywatę odstawić. Gówno dostaniesz nie nakaz, pajacu, nie onanizuj się
    grożeniem tylko działaj.

    > To co wypisujesz na grupie jest żałosne i nie ma sensu głowy sobie takimi
    > duperelami zajmować.
    Ale się, łajzo, jednak zajmujesz.
    A miał być EOT, nie wytrzymałeś.

    > Wystarczy jednak, że ktoś życzliwy Ci mały donosik zaserwuje (masz wielu
    > fanów), że materiały pedofilskie rozpowszechniasz lub przechowujesz w
    > znacznych ilościach na HDD i zmienia się klimat.
    > Nawet wyczesani kolesie na których się powołujesz nie pomogą.
    > Co najwyżej 48h na dołku zaliczą.
    > Teraz dotarło?
    Musisz te dowody przynieść ze sobą, bandyto.
    Właśnie nieusuwalnie udokumentowałeś groźby sfabrykowania dowodów, a jak
    wiesz twoje IP jest spokojnie do namierzenia. Wystarczy donieść, że
    handlujesz pornografią. I zostaniesz wyczesany jak wyleniały pies.
    Wiesz co psom robią pod celą?
    Dotarło?

    --
    Jotte