  • Data: 2008-11-01 21:07:55
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:

    > Nie bandziorze.

    Ooooo
    Boimy się.
    Tylko dlaczego?
    Wszystko zgodnie z przepisami robię, żeby właśnie tacy jak ty i ich
    papugi nie mieli pożywki.

    > Takim jak ty to emerytury obniżają.

    Ostatnio to raczej premie wręczają (a mają za co).

    > Nakaz to dostaniesz jak będzie uzasadnione
    > podejrzenie przestępstwa, postępowanie przygotowawcze, a nie bo byle
    > łajza chce prywatę odstawić.

    A kto tu pisze o prywacie. Prywatnie to mogę na browarka iść ze
    znajomymi. Wszystko co jest robione w związku z czynnościami służbowymi
    jest dokumentowane, kontrolowane i nadzorowane.

    O tym też nie masz pojęcia.

    > Gówno dostaniesz nie nakaz

    Nie wiesz co to praca operacyjna. Nie wiesz jak się ją w materiały
    procesowe przekształca. Nie wiesz, że do przeszukania nakazu nie
    potrzeba. W ogóle nie masz pojęcia o czym piszesz.

    > A miał być EOT, nie wytrzymałeś.

    Miałem nadzieję, że coś do Ciebie dotrze.
    Złudne to były nadzieje.
    Pozostawiam Cię w twojej norce.
    Poczytaj KPK (kodeks postępowania karnego), UoP (ustawę o Policji) i
    inne przepisy.

    > Musisz te dowody przynieść ze sobą, bandyto.

    Dowody to w postępowaniu przygotowawczym są przedstawiane (w zasadzie po
    jego zakończeniu).
    Znowu nie masz pojęcia o czym piszesz.

    > Właśnie nieusuwalnie udokumentowałeś groźby sfabrykowania dowodów,
    > nie onanizuj się grożeniem tylko działaj.

    Już ci napisałem, że zaczyna mi to być obojętne.

    Zwróć uwagę, że swoje posty tak redaguję aby nikomu nie grozić, nikogo
    nie obrażać, po prostu tak aby nie było do czego się przyczepić.
    Masz wątpliwości to zapytaj innych. W końcu to jest grupa pl.soc.prawo

    To był przykład jak uzyskujemy informacje, które później weryfikujemy.
    Nic nowego. Każdy inteligentny człowiek ma tego świadomość.

    Zaczynasz się bać?
    Coś masz do ukrycia?

    Zgaduję bo pewności nie mam, a w myśl polskiego prawa jesteś niewinny do
    czasu skazania prawomocnym wyrokiem przez sąd RP

    > a jak wiesz twoje IP jest spokojnie do namierzenia.

    Ty naprawdę jesteś niedouczony.
    Moje IP od kilkunastu postów jest tu widoczne. Co chcesz namierzać.
    Masz IP, masz adres, masz telefony - zapraszam.

    > Wystarczy donieść, że
    > handlujesz pornografią. I zostaniesz wyczesany jak wyleniały pies.

    Tym się różnimy, że skoro ja w tym pracuję to muszę być czysty. Podlegam
    odpowiedniemu nadzorowi i kontrolom.
    Masz namiar na mnie. Składaj zawiadomienie. Czekam.

    > Wiesz co psom robią pod celą?

    Oczywiście po twojej wypowiedzi zostanie to potraktowane jako zemsta i
    bezpodstawne pomówienie, a nawet zawiadomienie o niepopełnionym
    przestępstwie. To jest ścigane z urzędu.

    > Dotarło?

    Dotarło.
    Chcesz pomówić funkcjonariusza z pobudek zasługujących na szczególne
    potępienie.
    Przy okazji wyjdzie też naruszenie przez ciebie moich dóbr osobistych.

    To również zostało udokumentowane w usenecie.

    Składaj zawiadomienie.
    Powodzenia.

    W końcu jak anonim wpłynie będzie wiadomo, kto miał interes w pomówieniu
    mnie. Zawsze to jakiś punkt zaczepienie dla organów ścigania.

    Na koniec pozdrawiam i życzę miłej lektury materiałów o których
    wspomniałem.
    Zapoznaj się z nimi, żeby się nie ośmieszyć lub nie narazić na
    odpowiedzialność karną.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855