  • Data: 2008-11-01 21:48:57
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 01 Nov 2008 22:05:44 +0100, Arek napisał(a):

    > Ale to nie jest PUBLICZNE AP.
    > I wszystko na temat.

    Skoro ma do niego dostep blizej nieokreslona liczba osob, to jest publiczny
    AP.

    > Masz zamiar dalej rżnąć głupa, że nie wiesz co znaczy PUBLICZNE?

    Ja wiem. Ty albo nie wiesz, albo rzniesz glupa.
    Zapoznaj sie z orzecznictwem, bo jestes jak dziecko we mgle:)

    > Sam se znajdź. Mi to zwisa, podepniesz się do kogoś kto nie oleje tego
    > ciepłym moczem to sam się przekonasz.

    Podpinam sie codziennie od 3 lat:)

    > Bez obrazy, ale Ty nawet podstawowych pojęć nie znasz. :(

    Hehe, to cytat z kodeksu cywilnego, lamerze. nie osmieszaj sie juz.

    > Taaa... jasne.
    > Ile zarabiasz? Rzuć kwotę a dam Ci 3x tyle. Będzie warto?
    > Ale jak to ja mam rację to zabiorę Twoją pensję.

    OK. Niech bedzie. Stawka 500zl.