  • Data: 2008-11-01 19:02:57
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ChOpLaCz wrote:

    > Gosciu. No pierniczysz.
    > Masz rozręcony kran. Woda leje się pod drzwiami przez podwórze aż na ulice.
    > Zabroń psom, ptakom i reszcie chliptać tę wodę, BO TO TWOJA, albo wystaw im
    > rachunek. Zakręć gościu i po temacie.

    OK, juz wiem, ze nei znasz sie na sieciach wifi.

    > Ja zastanawiam się nawet, czy to wręcz nie tego "kto udostępnia" - nie można
    > by podać do sądu.

    No ba! "Skorzystalem z ogolnodostepnego wifi i chcialbym
    udostepniajacego zaskarzyc".

    > Mam net, router i dzieciaki w domu (ktore kumają już po tacie, co i jak z
    > kompami).

    O boze, robisz dzieciom krzywde...

    > Świadomie zabezpieczam porty, protokoły itd. żeby mi po pornosach i innych
    > P2P nie buszowali bez mojej wiedzy.

    A dzieci sie ciesza, bo puszczaja tunel po httpsie i patrza jak tatko
    nic nie wie ;)

    > Dzieciak kuma, jego kumple przychodzą z laptopem i śmigają sobie gdzie chcą,
    > bo wyłapali, że "głupi sąsiad" nie zabezpieczył dostępu do swojego WiFi.
    >
    > Ktoś analizował taki przypadek ? :)

    Znaczy bycia zadowolonym ze swojego szczeniactwa? To chyba nie trudno
    trafic ;)