  • Data: 2008-11-01 18:59:01
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To twoj problem, ze nie panujesz nad tym, co robi twoj komputer.

    Stary. Odwracasz kota ogonem!
    To Ty nie panujesz nad swoim!
    Moja karta jest przez producenta wyprodukowana do "wyłapywania sygnału" i
    robi to świetnie. Takie jej zadanie. Twój router sieje na boki i moja karta
    robi to, co producent (i ja) polecił i do czego ją kupiłem. Zabezpiecz swój
    router i zapanujesz nad wszystkim, a ja mogę Ci naskoczyć.

    Ja ciągle powatarzam, że to ja mógłbym tego "siejącego" podać do sądu o
    udostępnianie czegoś czego nie zamawiałem i czego sobie wręcz nie życzę, a
    on z uporem maniaka wpycha mi do mojego mieszkania !!!