  • Data: 2008-11-01 18:47:00
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli nie umiesz inaczej zabronic swojemu komputerowi podlaczanie sie do
    > sieci wedle jego widzimisie - to nie widze innego sposobu, jak go nie
    > wlaczac...

    Gosciu. No pierniczysz.
    Masz rozręcony kran. Woda leje się pod drzwiami przez podwórze aż na ulice.
    Zabroń psom, ptakom i reszcie chliptać tę wodę, BO TO TWOJA, albo wystaw im
    rachunek. Zakręć gościu i po temacie.

    Ja zastanawiam się nawet, czy to wręcz nie tego "kto udostępnia" - nie można
    by podać do sądu.

    Mam net, router i dzieciaki w domu (ktore kumają już po tacie, co i jak z
    kompami).

    Świadomie zabezpieczam porty, protokoły itd. żeby mi po pornosach i innych
    P2P nie buszowali bez mojej wiedzy.

    Dzieciak kuma, jego kumple przychodzą z laptopem i śmigają sobie gdzie chcą,
    bo wyłapali, że "głupi sąsiad" nie zabezpieczył dostępu do swojego WiFi.

    Ktoś analizował taki przypadek ? :)