  • Data: 2008-11-01 17:12:20
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    armar wrote:

    > Jak "jednostronne"?
    > Przecież to Twój router włazi do mojego mieszkania.

    No i co?

> [...]
    > KS: "Halo, jest tu jakaś sieć bezprzewodowa?"
    > AP: "Cześć, jestem router Mariana"
    > KS: "A ty jesteś z tych otwartych, czy muszę mieć klucz?"
    > AP: "Właściciel mnie zrobił publicznym"
    > KS: "To wpuść mnie"
    > AP: "No dobra - jesteś wpuszczona w kanał"
    > KS: "Dzięki :)"
    > KS: "Jest tu jakiś serwer DHCP, bo nie mam numerka?"
    > AP: "Weź sobie marudo zapamiętaj, że masz numerek 192.168.0.3"
    > KS: "A jakbym chciała do Internetu, to gdzie się kierować?"
    > AP: "To dzwoń na 192.168.0.1 O nazwy komputerów też śmiało pytaj"

    Brawo!

    Jestes juz spoecjalista!

    > Coś Ci się z odbiornikiem satelitarnym pomyliło.

    Oooo, karta sieciowa nie emituje. No ciekawe. To jak w takim razie leca te

    > KS: "Halo, jest tu jakaś sieć bezprzewodowa?"

    i inne KS-y? :)

    TELEPATYCZNIE? :)

    > Robi tylko to do czego został zaprogramowany.

    A jak zaprogramuje robota, zeby ucial ci jaja, to bedzie w zgodzie z
    prawem? :) W koncu robot utnie ci jaja, bo do tego zostal
    zaprogramowany. Ja jestem czysty ;)

    > Ma poszukać sieci bezprzewodowej, dołączyć do niej

    ruraj doszedl warunek - sasiad sobie nie zyczyz eby podlaczalo sie do AP
    MarianWiFi

    > i pobrać adresy.

    Wiec twoj komputer albo spelnia wszystkiew warunki, albo nie, jak nei -
    to masz problem.

    > Może w okolicy nie ma,

    > albo nie wychodzisz z domu z komputerem.

    wychodze

    > Przyjedź do Krakowa to się zdziwisz ile osób korzysta

    widze na codzien

    > z punktów dostępowych dostępnych w publicznych miejscach.

    moje mieszkanie jest miejscem publicznym?

    > Od strony technicznej wybiera prawidłowo - jest łączność z Internetem.

    na tej grupie wazniejszy jest aspekt nietechniczny, ale moze nie
    zauwazyles ;)

    > Tak RÓWNIEŻ można skonfigurować.

    O rany, serio? A ja myslalem, ze komputer po wlaczeniu robi to do czego
    zostal zaprogramowany - sam tak pisales ;)

    > Jak ktoś ma czas i ochotę.

    Albo jak ktos ma wiedze...

    > A sąsiad popatrzył jak na dziwoląga, uśmiechnął się i pokiwał głową. ;)

    bo to glupi buc jest.

    normalny sasiad po prostu przestaje robic cos, co jest niemile widziane.