  • Data: 2008-11-01 17:22:31
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: armar <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Marian pisze:

    > Czemu? Zeby nie narzucal mi jak mam rozporzadzac moim wlasnym laczem,

    Ale gdybyś nie chciał upubliczniać dostępu do Twojej sieci,
    to byś ustawił ją tak, by mogły z niej korzystać osoby znające hasło.
    Pozostawiasz sieć otwartą - to znaczy, że CHCESZ,
    by z niej ktoś inny korzystał.

    To samo robisz z kontem bankowym - nie chcesz by z Twoich pieniędzy
    korzystały inne osoby to nikomu nie dajesz hasła do konta,
    a jeśli chcesz, to rozdajesz pieniądze sąsiadom i mówisz
    "Proszę, tutaj są moje pieniądze. Proszę z nich nie korzystać".
    A ludzie uśmiechają się i kiwają głowami, że niby rozumieją. ;)

    --
    Pozdrawia Marek