  • Data: 2008-11-01 18:19:07
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ustawiasz, wiec on ci wystawia rachunek za korzystanie z jego wifi.
    > Proste, nie?

    No nie do końca. Komputery dziś stały się bardzo popularne, niestety wiedza
    o nich (nie mówiąc o sieci) poszerza się u userów w sposób odwrotnie
    proporcjonalny :). Idąc tym tokiem można by z tego zrobić niezły biznes.
    Jeżeli zorientuję się, że wśród sąsiadów pojawiło się kilka nowych maszyn ;)
    "dla dzieci po komunii", i laptopów "dla żony" celowo nie zabezpieczam WiFi.
    Pozwalam na logowania lamerom z okolicy (2 piętra w dół i w górę - można
    zebrać niezłą grupkę :). Zapisuję logi przez pół roku i później oddaje
    sprawę o odszkodowanie z xyz oskarżonymi "o przestępstwo". No wariactwo.

    Jeżeli ja nie łamię niczyich praw, a korzystam z tego, co ktoś wkłada mi do
    mojego mieszkania - niech się buja! ;)

    pozdr