  • Data: 2008-10-31 23:20:19
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:

    > Prawdę mówiąc nie.

    I wszystko jasne.

    > Jak to od podstawówkowiczów. Minimalny zasób słow, a i ten z literówkami.

    Nie mogę używać bogatszego zestawu słów bo ten już przekracza Twoje
    możliwości.
    Zapętlasz się.

    > Nie mogę "was" Flo odwiedzić w waszej lecznicy. Ale nie poniżajcie się
    > Flo, bo się wam pogorszy.

    "My" i "Wy" odnosi się do wszystkich userów w usenecie, którzy nie
    zgadzają sie z Twoimi poglądami i nie godzą się na zachowanie takie jak
    Twoje.
    Oczywiście i tego nie zrozumiałeś.

    A myślałem, że inteligentniejszy jesteś.

    Zawodzisz mnie.

    > Bravissimo pisze się przez "v", to włoski wyraz, żenujący matołku.

    Kurcze. Załapałeś.
    A byłem niemalże pewien, że nie zauważysz. :D

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855