  • Data: 2008-10-31 23:41:36
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:geg43j$pfb$24@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Gostek czuje się bezkarny obrażając ludzi w usenecie.
    Nigdy, durniu, nikogo nie obraziłem.

    > Ta 'powiedzmy' rozmowa może uświadomi mu, że jego bezkarność spowodowana
    > jest tylko ignorancją ze strony userów.
    Jak widzisz nikt cię nie popiera, nikt na ciebie (poza mną) nie zwraca
    uwagi. Jesteś ignorowany. Robię ci łaskę dostrzegając cię, wypierdku. Mówi
    ci to coś?
    To wszystko nie ma jednak znaczenia. To tylko usenet, choć głupkom to się z
    realem myli.,

    > Napompuję go troszkę, a później jak wymiętą szmatę porzucę w koncie.
    Pompuj, durniu, pompuj.
    Tylko szybko bo ja sobie tobą buty wycieram.

    > Pewnie nie zrozumie. Jest jednak szansa, że do niego dotrze co nieco.
    Masz prawo mieć swoja nadzieję, stolcu..

    --
    Jotte