  • Data: 2008-11-01 08:06:53
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    armar pisze:

    > Więc dlaczego nie podasz tu swojego numeru telefonu?

    I to jest właściwe pytanie.

    Siedzi sobie cwaniaczek w jakiejś norze, naczytał się pierdół w
    encyklopediach i google i udaje wszechwiedzącego we wszystkich tematach.

    Trzeba mieć odwagę aby pisać bez chowania się.
    Wystarczy poprosić o namiary na niego, a czmycha jak skunks. Wydaje mu
    się, że jest anonimowy, że nie można ustalić kim i skąd jest.

    Podobnie robią pedofile (chodzi mi o sposób), a jednak są zamykani w AŚ
    (pełna nazwa to Areszt Śledczy bo kolega wcześniej nie zrozumiał - za
    trudne to było). Miło i przyjemnie jest jak pukasz o 6:00 i takiego
    gnoja (słowo użyte celowo) wyciągasz z łóżka. Rano spał w łóżeczku,a
    wieczorem siedzi pod celą na pryczy z kocem jako ........

    Ale @Jotte tego nie zrozumie. Nie ta liga dla niego.

    Celowo zszedłem do jego poziomu. Sprowokowałem go aby reszta miała
    okazję się pośmiać.

    Zwróć uwagę, że jak tylko się odezwałeś od razu swoją agresją i ciebie
    objął.
    To samo było z userem @Jasek.

    Facet (jeśli to facet bo zachowuje się jak dzieciak) uważa, że używanie
    wobec innych wulgaryzmów to nie obrażanie.

    > Odpowiadam też menelowi na "dzień dobry" pod śmietnikiem jak puszki wybiera po
    piwie z kontenera

    Rzeczywiście tak jak wcześniej wspomniał jest to język meneli, ale nie
    tych od puszek.
    Chciałby się z nimi równać ale go lekceważą więc w necie się wyżywa.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855