  • Data: 2008-11-01 00:21:45
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:geg6jj$cf$1@node2.news.atman.pl armar
    <a...@p...fm> pisze:

    > Więc dlaczego nie podasz tu swojego numeru telefonu?
    > Ktoś by może zadzwonił i miałbyś świetną zabawę.
    A co cię obchodzi co ja robię z moim telefonem?

    > Chętnie bym się przyłączył do zabawy, by ją zrozumieć.
    Mógłbyś sobie jednak nie dać rady ani z przyłączeniem ani ze zrozumieniem.
    Zresztą - co byle komu do mojego prywatnego telefonu?

    > Staram się czytać ze zrozumieniem i nie widzę,
    > którego debila masz na myśli:
    Tristana. W każdym razie to jego ostani nick.

    > Wygląda tak, jakbyś to tylko Ty wiedział o jakim debilu piszesz.
    To mi nie przeszkadza.

    > W dodatku gdy wejdzie WPA3 (lub nowsze), to może się okazać,
    > że niejako o sobie również pisałeś.
    Ale ty o sobie napisałeś już teraz.

    > alt.pl.test też jest dostępna, więc jeśli taki poziom wypowiedzi
    > do jakiego się zniżasz jest dla Ciebie przyjemnością,
    > to przestaje dziwić, że tak łatwo dajesz się w to wciągnąć...
    Tak samo ty, w końcu tu piszesz.
    Odkryj jeszcze kilka innych grup będziesz miał gdzie się produkować.
    Nie chcesz się chyba upadlać tylko tutaj. Nie ograniczaj się do bycia idiotą
    wyłącznie na pl.soc.prawo na którą dałeś się wciągnąć.

    --
    Jotte