  • Data: 2008-11-01 00:08:59
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: armar <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:

    > To zabawa, tylko ty nie jesteś w stanie zrozumieć, słommenie.

    Więc dlaczego nie podasz tu swojego numeru telefonu?
    Ktoś by może zadzwonił i miałbyś świetną zabawę.
    Chętnie bym się przyłączył do zabawy, by ją zrozumieć.

    > Nie określiłem użytkownika WEP debilem (choć to prawda), tylko durnia
    > który to zalecał. Mógłbys czytać ze zrozumieniem.

    Staram się czytać ze zrozumieniem i nie widzę,
    którego debila masz na myśli:

    > Byle nie przez jakiegoś debila co WEP zastosował. Ma być WPA2.

    Wygląda tak, jakbyś to tylko Ty wiedział o jakim debilu piszesz.
    W dodatku gdy wejdzie WPA3 (lub nowsze), to może się okazać,
    że niejako o sobie również pisałeś.

    > A grupa jest swobodnie dostępna i z przyjemnością będę się z moim
    > adwersarzem przekomarzał.

    alt.pl.test też jest dostępna, więc jeśli taki poziom wypowiedzi
    do jakiego się zniżasz jest dla Ciebie przyjemnością,
    to przestaje dziwić, że tak łatwo dajesz się w to wciągnąć...

    --
    Pozdrawia Marek