  • Data: 2006-02-09 23:38:23
    Temat: Re: czy to jest karalne?
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisał(a):

    > Nie. Gościu ma prawo do takich przekonań, nawet jak Tobie się one bardzo
    > nie podobają.

    Podobnie jak Ty i ja mamy prawo uważać, że gość jest ... już on wie czym
    ;-) (i my też wiemy) nawet jak mu się nasze poglądy nie podobają.
    Ot dziadostwo. To samo, które w 47 roku mojego dziadka (też bohatera
    powstania) wraz z rodziną (ojciec miał wtedy 1 rok) wypędziło z
    mieszkania w Warszawie na poniewierkę.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    "Oczko mu odpadło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."