  • Data: 2013-02-03 20:17:34
    Temat: Re: czy szef mo?e wymusi? ubrania robocze
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-03 14:35, Arturro pisze:

    > ubiera was bo chce na ogrzewaniu zaoszczędzić ;)

    też tak myślę + pstryczek w nos bo ostatnio nie w pełni było widać
    radość z pomysłów szefa i pracy.

    > formalnie nie powalczysz ale wrzuć do pralki zasyp najtańszym proszkiem
    > i upierz z 5 razy. Polar będzie się nadawał do śmieci :)

    chyba w ogóle rzucę tą robotę... zupełnie serio zaczynam się zastanawiać
    czy warto zdrowie tracić... zwłaszcza, że zaczynam czuć w sobie
    zniechęcenie tym wszystkim i reakcję "boże znowu muszę tam iść"
    (poniedziałki to horrory :P).

    Afera polarowa to może być w końcu impuls do get out :)