eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...? › Re: czy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...?
    Date: Thu, 14 Jun 2007 14:14:01 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <f4rbg5$24l$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <f4ppeh$jom$1@inews.gazeta.pl> <f4prdl$2a5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bxu234.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1181823302 2197 83.18.254.234 (14 Jun 2007 12:15:02
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jun 2007 12:15:02 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 000748-5, 2007-06-13), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:467098
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Nigdy nie było z tym problemu, wiadomo, że uszkodzone elementy
    >> elektroniczne lądują w koszu, jednak ostatnio klient z uporem domagał się
    >> zwrotu wymontowanych elementów czy słusznie? Jakoś nigdy nie spotkałem
    >> się z sytuacją, żeby serwis zwracał mi części z naprawy np AGD, TV?
    >
    > Rzecz wymontowana z aparatu klienta stanowi własność klienta. Bez jego
    > zgody wyrzucić tego nie powinieneś. Większość serwisów zwraca zepsute
    > elementy, albo pyta klienta, czy sobie tego życzy. Poza wyjątkami, gdy
    > prawo przewiduje utylizację (załóżmy akumulatory)

    W przypadku akumulatorów to na zyczenie też muszą oddać. Co najwyżej moga
    sobie policzyć więcej za nową-założona część. Tak jak różnica w cenie
    pomiedzy kupnem akumulatora gdy oddajesz strary i gdy nie oddajesz starego.

    Nie dotyczy serwisu gwarancyjnego

    A.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1