  • Data: 2008-11-05 17:44:36
    Temat: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""|<ońrad"" napisał:
    > Ja dobrze kumam? Probujesz kogos, kto od 3 miesiecy zyje i mieszka pod
    > jednym dachem z Rwandyjczykami, na bazie filmow przekonac ze nie mam
    > pojecia o miejscu w ktorym jestem? :) rotfl, zdejmij klapki z oczu ;)

    wcale nie napisałem ze nie masz pojęcia, napisałęm tylko że nie sprawujesz
    żadnej kontroli nad afryką i nie zagwarantujesz w jakie ręce trafi pomoc,
    czerwony krzyż był tam znacznie dłużej od ciebie, a ich dary (to znaczy
    przekazane przez nich) były sprzedawane na czarnym rynku przez bandziorów,
    którzy kupowali za to broń,

    dodtkowo spytałem sie jaki sens ma dawanie komusm pieniedzy na nażędzie,
    których koszt nigdy mu się nie zwróci?

    skoro juz żyjesz pod jednym dachem z dzikimi to dowiedz się od nich dlaczego
    są głodni i bezrobotnii postaraj się pomóc w likwidowaniu problemu, więc
    skoro już tyle tam jesteś to dalczego oni tam są głodni?

    > Ja Ci na bazie nicka powiem, ze uwazaj, bo niebiescy sie na ciebie już
    > szykują ;) Widziałem w wieczorynce kiedyś

    dzięki za cynk, jak narazie nie mogą mnie znaleźć;O)