  • Data: 2008-11-03 11:26:56
    Temat: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 2 Nov 2008, scream wrote:

    > Właśnie sęk w tym, że nie chcieli od niego nic takiego.

    To mogą iść siedzieć. Za niedopełnienie obowiązków i łamanie ustawy.

    Po prostu - to, że piekarz kradł (a przynajmniej z wszelkich
    danych tak wynika) to JEDNO, a to że "VAT od biednych się należał"
    to DRUGIE.
    I nie jest to jakaś "wina urzędnika że nieżyciowy jest", tylko
    samego prawa.

    Tak dla porządku: po owej awanturze wpisano do ustawy możliwość
    przekazywania dóbr w rodzaju tego chleba *organizacjom charytatywnym*
    (ale dopiero PO tej awanturze i tylko "organizacjom", w przypadku
    przekazania wprost biednemu trzeba się mocno zastanowić czy
    dopuszczalne jest skorzystanie z art.7.4.2)

    To, że "piekarz" umiejętnie rozegrał PRAWDZIWE i OBOWIĄZUJĄCE
    złośliwości prawa... no cóż, przy okazji zrobił coś dobrego :P

    > Mniej telewizji arnoldziku.

    A ja polecę ustawę o VAT, szczególnie w brzmieniu "sprzed piekarza"
    i bez złośliwości ze zdrobnieniami.

    pzdr, Gotfryd