  • Data: 2008-11-04 21:57:45
    Temat: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""|<ońrad"" napisał:
    > Tobie jednak wyjasnie merytorycznie ze obawiac sie o wsparcie datkami
    > terrozyzmu nie trzeba. Po pierwsze pieniadze w pelnej kwocie wydam na
    > zabawki dla dzieciakow i inne drobne rzeczy (np narzedzia dla kilku osob
    > ze zmyslem technicznym, ale ktore zarabiaja tu 30 dolarow miesiecznie i
    > nigdy ich nie bedzie na nie stac). Naprawde male szanse aby jakis
    > terroysta przyszedl i zabral dzieciom zabawki by sprzedac je i kupic
    > kalasznikow.

    a tak z ciekawosci to po co im narzędzia które kosztują setki doklarów gdy
    zarabiaja 30 dolarów?
    przecież to im się nigdy nie zwróci:O(

    z kawałka bambusa i kamienia można zrobić dzidę, albo siekierę, a ze skórki
    banana to i nawet zabawkę (ja w dzieciństwie to sobie potrafiłem zrobić z
    patyka:O)

    nie bardzo rozumiem na czym ta pomoc m polegać, żeby dać dzikiemu komputer?
    moze lepiej nauczyć go polować, albo sadzić bataty?

    p.s. tak trochę humorystycznie napisałem, ale ciekaw jestem odpowiedzi:O)