  • Data: 2004-05-19 05:02:10
    Temat: Re: czy musze placic za ochrone na osiedlu
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marcin" <m...@N...swt-controls.com> napisał w wiadomości
    news:c8du9q$jll$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nie postuluje zmiany, dlatego ze nie jestem zainteresowany ochrona i nie
    > chce za nia placic.

    Nie masz takiej mozliwosci. Jestes czlonkiem wspólnoty z mocy prawa
    obligatoryjnie i:
    - mozesz uczestniczyc w podejmowaniu jej uchwal
    - jestes zobowiazany stosowac sie do podjetych uchwal.

    Jesli ci sie postepowanie wspólnoty nie podoba mozesz:
    - wypowadzic sie do wlasnego domu, bo tam rzadzisz sam
    - wziac aktywny udzial w dzialaniach wspólnoty w celu wywalczenia rozwiazan
    korzystnych dla ciebie

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi