  • Data: 2004-08-10 03:28:02
    Temat: Re: czy mozna podwojne upowaznienie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cf738d$eh9$1@korweta.task.gda.pl>, fondi wrote:

    > ja kiedys bylem u notariusza i ta probowala mi wmowic, ze w PL
    > nie ma pelnomocnictwa "ogolnego" jak ona to nazwala i probowala
    > rozbic to na pare papierkow. Wiadomo dlaczego. Kazalem jej
    > robic na jednym.

    Niewykluczone, że nie ma. Zauważ że definiowanie zakresu właśnie
    "uszczególnia" pełnomocnictwo. Możesz w nim zawrzeć pewne bardziej ogólne
    sformułowania, np. "w zakresie zarządu zwykłego", ale to nadal nie będzie
    "na wszystko". Poszczególne punkty albo rozszerzają zakres, albo stanowią
    klarowne wskazanie przedmiotu pełnomocnictwa mimo że podchodzi on np. pod
    ww. zarząd zwykły. Często zwyczajnie ułatwia to życie bo nie wszyscy
    wiedzą jaki zakres ten cały zarząd zwykły obejmuje.

    --
    Marcin