  • Data: 2008-09-04 07:06:03
    Temat: Re: czy mogę zwolnić pracownika w sobote?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Owszem. Ale nie poszedł do biura prawnego (trzeba zapłacić) tylko
    > przylazł na grupę za darmo.

    a jak wiadomo, grupy do tego nei słuza...
    A moze do prawnika pójdzie ale wolłaby juz cos wiedziec.
    Skad u ciebie jaka złosliwosc w tym temacie?
    Przeciez nikt cie nie zmuszal do pomocy, a ty nie dosc ze pomóc nie chcesz,
    to jeszcze zlosliwie zaczepiasz pytajacego.

    > Masz kiepskie pojęcie o drucie.

    > Pracodawca nie powinien żerować na czyjejś ciężkiej pracy. Proste?

    zerowac nie, czerpac z niej zyski - jak najbardziej.
    Niemniej na podstawie pierwszego postu nie widze absolutnie zadnej szansy,
    zeby wywniosowac jakim pracodawca jest watkotwórca.

    > Czyli chcesz, żeby ktoś został bez środków do życia?
    > Ja tam życzę "darmozjadowi" możliwie najobfitszego posiłku. ;)

    Naprawde nie znasz ludzi ktorzy chodza na fałszywe zwolnienia lekarskie, bo
    domyslam sie ze o takie sytuacje tu chodzi.
    Moze warto byłoby poprosic ZUS o sprawdzenie, czy pracownik rzeczywiscie
    choruje?

    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.