  • Data: 2008-09-04 16:30:09
    Temat: Re: czy mogę zwolnić pracownika w sobote?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:96yca1qp764y$.1fs615ekdif0r$.dlg@40tude.net Dykus
    <d...@s...wp.pl> pisze:

    > Obowiązku odpisywania nie ma. :)
    Jak to???

    > A kilka wątków niżej napisałeś:
    > "A jak coś wiem albo wydaje mi się że wiem to piszę najrzetelniej jak
    > potrafię i podaję źródła, a nie używam grupy do leczenia kompleksów
    > nabytych w środowisku zawodowym."
    > :)
    No tak, tak, ale nie wyrywaj z kontekstu.
    Ja to "niekoniecznie" napisałem witkowi, który pozuje na osobę fachową w
    kwestiach prawa, a wyraża się nieprecyzyjnie, często ogólnikowo, nierzadko
    błędnie.
    Tak było i tym razem.
    Otóż wcale pracodawca nie musi pracownikowi wypowiedzenia "wręczyć" jak
    witek napisał.
    Witek powinien to wiedzieć, a że uważa się za kompetentnego to jemu powinno
    wystarczyć zwrócenie uwagi na błąd i wskazanie na KC, bez szczegółowych
    tłumaczeń - w końcu prawo to jego hobby i się w nim jakoś tam orientuje.
    Komu innemu zapewne wyjaśniłbym bardziej szczegółowo o co mi chodzi.
    Ale jak chcesz - niech będzie moja niekonsekwencja, wypierał się nie będę.

    --
    Jotte