  • Data: 2003-01-07 00:06:11
    Temat: Re: czy moge wyjechac z kraju cudzym autem
    Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > oczywiscie nie kradzionym tylko pozyczonym od brata
    > jakie formalnosci powinienem zalatwic i gdzie?
    > pzdr
    > mateusz

    Nie jestem expertem w tych sprawach ale z tego co sie orietuje to musicie obaj
    udac sie do notariusza i tam dopelnic formalnosci w zwiazku z uzyczeniem tobie
    samochodu brata. Kosztuje to troszke nie pamietam ile bo robilem to juz z 7 lat
    temu. Tak wiec nie powinno byc z tym problemu.

    Swoja droga tez mam pytanie:
    Czy obywatel Polski moze poruszac sie po Polsce autem zarejestrowanym w
    Niemczech i ktorego wlascicielem jest Niemiec (oczywiscie bez toważystwa
    niemieckiego wlasciciela)
    pozdrawiam !
    Maczuk