  • Data: 2003-01-07 18:45:05
    Temat: Re: czy moge wyjechac z kraju cudzym autem
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BaLab"

    > OK, z tego się wycofuję. Ale za granicę polskim pożyczonym wyjeżdzałem bez
    > problemów.

    przypomniałem sobie, że kiedyś PZMot mi takie zaswiadczenie podstemplowywał
    i znalazłem na stronie PZMot
    http://www.pzm.pl/obsluga_graniczna.asp?ID=og_poradn
    ik.html
    coś akurat dla pytającego:
    a.. w przypadku podróży pożyczonym pojazdem i/lub przyczepą warto pamiętać o
    zabraniu ze sobą pełnomocnictwa na jego/ich używanie zagranicą. Tryb
    wystawiania pełnomocnictw na stronie
    www.pzm.com.pl/biuro_podrozy/pelnomocnictwa
    *** blad ***