  • Data: 2004-04-12 19:17:33
    Temat: Re: czy mieli prawo zabrać ??
    Od: "xyz" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl> napisał w wiadomości
    news:c5ep6d$ikl$1@news.onet.pl...
    > [ciach]
    >
    > Jadac np. rowerem w stanie nietrzezwosci mozesz stracic prawo jazdy. Co do
    > pieszego to jest to wg mnie troche nieracjonlne.

    Dlaczego nieracjoalne ? Przyklad : gosc jest alkoholikiem
    i narkomanem. Jako pieszy kilkaktornie wtargnal na jezdnie
    powodujac tym samym wypadek w ktorym wiele osob
    doznalo obrazen . Okolicznosci sprawy jednozancznie
    wskazuje , ze osoba ta stwarza zagrozenie w ruchu drogowym.
    Nie jest wiec racjonalnym i uzasadnionym orzeczenie wobec niej
    zakazu prowadzenia pojazdow mechanicznych ? Skoro jako pieszy
    wyrzadzila takie szkody , to co by bylo jakby prowadzila
    pojazd mechaniczny ?
    Pozdr