    From: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy ma prawo mnie wyzucic z mieszkania bez wypowiedzenia??
    Date: Tue, 13 Dec 2005 19:24:11 +0100

    waros napisał(a):

    > mając takie prawo tracą wszyscy
    > właściciel bo nie wie co go czeka z takim lokatorem
    > najemca bo z punktu jest traktowany jako potencjalny oszust
    > państwo bo nic nie ma z nieoficjalnych najmów a nikt rozsądny
    > pod czymś takim nie podpisze.
    > jedynie jak zwykle eldorado dla oszustów
    > znaleźć jelenia wynająć lokal raz nawet zapłacić a później się pałuj durny
    > właścicielu
    > i co mi zrobisz?
    > ręce nogi opadają.

    Zgadza się, prawo w tej kwestii jest całkowicie absurdalne i blokujące
    rynek wynajmu. Nikt w tych warunkach nie inwestuje w lokale na wynajem.

    Nie może być tak, że gmina ma prawo przerzucić obowiązek zapewniania
    lokali socjalnych na zwykłych ludzi, którzy popełnili ten błąd, że
    wynajęli komuś mieszkanie.

    Tą metodą na rynku jest zastój, a prawo zachęca do oszustw.

    --
    MArta
    http://doradcy-prawni.pl