  • Data: 2005-12-13 14:32:03
    Temat: Re: czy ma prawo mnie wyzucic z mieszkania bez wypowiedzenia??
    Od: "ania" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > domagasz się aby Cię nie wyrzucili. Co do prawa- hehe, wszystko zależy od tego
    > jak jest sformułowana umowa. Ja zapłaciłem prawnikowi i nie było żadnej umowy
    > najmu- tylko umowa o chwilowym użyczeniu mieszkania a to jest różnica. Frajera,
    > który by meldował obcych ludzi w swoim mieszkaniu- jeszcze nie spotkałem, może
    > jeszcze podatki do US odprowadzać ? Już jeden darmozjad też próbował mnie tym
    > straszyć- to niech udowodni w US,że placi za to mieszkanie, skoro w umowie nie
    > ma o tym, ani słowa ? Wszystko było ustalane ustnie:)) Mógł mi skoczyć:) A ta

    mysle tylko ze pomyliles grupy chlopcze,
    ja nie siedze w czyjejs chalupie tylko od ponad trzech lat wynajmuje to
    mieszkanie, a to ze wlasnie ktos mnie oszukal i nie zaplacil mi zarobionych
    pieniedzy sprawilo ze na czas nie moglam zaplacic czynszu,.. zycze zeby to
    nikogo nie spotkalo ale czasem tak jest,
    poza tym moje pytanie na tej grupie jest podyktowane tylko checia stawienia
    czola w obliczu prawa takim gnojom jak ty,
    a co inni mysla o twoich madrych postach ?....zachecam do lektury tego watku

    ania