  • Data: 2005-11-17 07:18:45
    Temat: Re: czas pracy
    Od: "M" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Normalne. Podobnie jest w jednej ze Ślaskich fabryk okien - pracownicy
    > pracują w soboty i niedziele za darmo.

    No to jednak nie podobnie. Bo tu pracodawca placi - i to najwiecej ile moze
    (tzw. setki za nadgodziny). Nie zmienia to postaci rzeczy ze lamie przepisy o
    czasie pracy a co za tym idzie - popelnia co najmniej wykroczenie.

    > Co możesz zrobić? Zebrać dowody, nagrania, wszystko spakować i wysłać
    > centrali PIP w Warszawie. Możesz też zainteresować sprawą media - to druga
    > władza w Polsce:)))

    Tyle ze moim celem jest w istocie nie nakablowanie na niego, czy w kazdym razie
    - doprowadzenie do tego, zeby poniosl konsekwencje, tylko - nazwijmy to -
    sanacja tego stanu rzeczy. Tylko nie mam pomyslu jak (zmiana grafiku nie wchodzi
    w gre).