eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczarna listaRe: czarna lista
  • Data: 2004-09-20 16:49:05
    Temat: Re: czarna lista
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 20 wrz o godzinie 15:42, na pl.soc.prawo, Gotfryd Smolik news
    napisał(a):


    >>+ > PS. I cos mi sie wydaje ze nie macie prawa odmowic obslugi klienta
    >>+
    >>+ Nie możesz odmówić obsługi nierzetelnego klienta?
    >
    > Moment. Klient nie jest "nierzetelny w rozumieniu przepisów",
    > korzysta WYŁĄCZNIE ze swojego prawa... ustawowego zresztą...


    W tym wątku poruszany był temat nieodbierania przez klienta towaru wogóle,
    póżniej przedstawiono tezę że odbiera towar ale go w dozwolonym terminie
    zwraca - bo ma takie prawo. Dotąd się zgadzam.
    Ale ..... cdn.


    >>+ Wcześniej zwrócił towar bo /tak mu się jakoś niespodobał,
    >
    > Doceniam.
    >
    >>+ był towar inny niż na folderze, stronie internetowej/
    >
    > No ja cię przepraszam, ale jak towar na stronie był inny
    > niż dostarczony to czepianie się KLIENTA woła o pomstę
    > na .pręgierz co najmniej :>


    Po pierwsze, nie mógł tego klient stwierdzić, skoro nawet nie odebrał
    przesyłki - nieprawdaż? Więc o niezgodności nawet nie może być wzmianki!

    Dobra, ale weżmy pod uwagę że jeżeli już klient zwraca towar bo ten ma
    odcień błękitu lazurowego a nie jak na stronie błękitu francuskiego ;)
    Jak bronić się w takim przypadku? Trzeba dowieść że kolor jest dobry na
    stronie, tylko kupujący ma stary monitor i kolory ma już wyblakłe? ;)


    >>+ - i teraz przy kolejnym zamówieniu
    >>+ twierdzisz że nie maja o\prawa odmówić obsłużenia tego klienta? :DDD
    >
    > Jak *oferujesz publicznie* to IMHO jest problem.

    Jaki?


    > Zakładałem przezornie że nie będziesz publicznie oferował ;)


    Jeżeli ktokolwiek zmusi mnie do wysyłania przesyłek do klienta które je
    póżniej zwraca - to należy mu się nagroda Nobla.

    jest to najlepszy sposób na znokautowanie konkurencji, poprzez zamówienie
    np. 1000 przesyłek przez swoich znajomych, towarów od konkurencyjnej firmy
    i odesłanie ich w dozwolonym terminie.

    Po 2-3 takich seriach zwróconych zamówień - chciałbym zobaczyć bilans
    zysków takiej firmy wysyłkowej - a Ty nie Gotfryd?


    BTW - czy np. operator telefonii komórkowej może odmówić podpisania umowy o
    świadczenie usług telekomunikacyjnych z osobą która kiedyś zalegała z
    płatnością i po wezwaniach do zapłaty je uregulowała, po czym zerwała z
    operatorem umowę? Po np. 2 latach chce jednak zawrzeć nowa umowę - zawrze?
    To było pytanie z typu retorycznych - oczywiście że ...... ;)



    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/naprawa_komputera.pdf

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1