eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczarna listaRe: czarna lista
  • Data: 2004-09-20 16:28:27
    Temat: Re: czarna lista
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 20 wrz o godzinie 16:46, na pl.soc.prawo, castrol napisał(a):


    >> Nie możesz odmówić obsługi nierzetelnego klienta?
    >
    > nierzetelnego?? To ze ktos korzysta z przyslugujacego mu prawa nie oznacza
    > wcale ze jest on nierzetelny
    >
    >> Wcześniej zwrócił towar bo /tak mu się jakoś niespodobał, był towar inny
    >> niż na folderze, stronie internetowej/ - i teraz przy kolejnym zamówieniu
    >> twierdzisz że nie maja o\prawa odmówić obsłużenia tego klienta? :DDD
    >
    > Tak, moze zwrocic bez podania przyczyny.


    Weź głębszy oddech, wychyl się przez okno bądź zaczerpnij w inny sposób
    świeżego powietrza, i przeczytaj co napisałem i pomyśl.
    Klient "A" zamawia w sklepie internetowym pytającego jakiś towar. Ten
    właściciel sklepu na _swój_ koszt wysyła ten towar i ponosi określone
    koszty - prawda? Teraz ten klient "A" zwraca towar jak to ładnie określiłeś
    *bez podania przyczyn*.
    Tych osób "A" będzie np. 1000 /krewni, przyjaciele właściwej osoby "A"/ - a
    wszyscy oni zgodnie z prawem zwracają ów zamówiony towar bez podania
    przyczyny.
    Weź kalkulator i policz jaką stratę poniósł właściciel tego sklepu
    internetowego - zmusisz go prawnie, humanitarnie by np. po tygodniu do
    jednej z takich osób "A" znowu wysłał jakiś towar??


    > Sadzac po tym co piszesz to odnosze wrazenie ze Twoj sklep jest malo
    > rzetelny.


    Nie mam sklepu.
    o *mojej* rzetelności nie Tobie dyskutować bo nie masz po temu żądnej
    podstawy.


    > Ciekawe jakby ktos mial wobec was roszczenia gwarancyjne to tez na czarna
    > liste go??


    A skąd wysuwasz teraz argument z gwarancją i jaki to ma związek z tematem?
    Zabrakło Ci argumentów? /choć wogóle ich nie miałeś/


    > Bo jest nierzetelny i chce skorzystac z przyslugujacego mu prawa??


    O co chodzi bo tego wogóle nie można zrozumieć?
    powtarzam po raz drugi - temat gwarancji nie ma związku z wątkiem.


    >> hehehehe - najnormalniej w świecie mówię klientowi żeby spadał na księżyc,
    >> że jest nieodpowiedzialny itd itp. Nie obsłuże go.
    >
    > No to tylko zle swiadczy o Twoim sklepie, chociaz z drugiej strony
    > oszczedzasz klientowi klopotow :)


    Uparłeś się przy sklepie...... na podstawie czego wnosisz iż posiadam
    sklep? Kula? fusy? Tarot ..... ???? :P

    Przeczytaj posta i zmuś /przedstaw proszę argument logiczny/ właściciela
    sklepu internetowego do *powtórnego* obsłużenia klienta który zwrócił towar
    bez podania przyczyny.



    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/naprawa_komputera.pdf

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1