  • Data: 2023-10-24 20:55:33
    Temat: Re: cuchnie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zresztą do Ciebie i dziennikarzy też nie. To, że ratownicy użyli czegoś
    > wcale nie znaczy, że konieczne było AED.

    Skoro użyli defibrylatora to znaczy że była konieczność jego użycia.
    Zresztą nawet jakby nie było to lepiej mieć, nie użyć i oddać niż nie
    mieć. Przestań się w końcu kompromitować specu od pierwszej pomocy. Na
    każdym kursie tłumaczą że w razie jakichkolwiek podejrzeń problemów z
    sercem należy wysłać umyslnego po AED.

    A wystarczyło przyznać że się pomyliłeś. Ale nie, będziesz się pograżał.

    > Jak oni przyjechali, to uznali,
    > że tak bedzie lepiej. Ale to było później i inne urządzenie.

    To jest to samo urządzenie tylko nie automatyczne.

    > No i
    > oczywiście możesz uważać, ze konieczne jest śmigło, ale jak go nie masz,
    > to musisz sobie radzić tym, co masz.

    Nie mam bo jakiś zdebilały ratownik wodny uważał że AED jest po to żeby
    miał na stanie. A drugi zdebilały kulson mu przyklsakuje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!